Thursday, 4 August 2011

Azalea









10 comments:

Blumbärchen said...

Little sweetie in very nice colour!

zarina-bears said...

Hello! I'm in love with this beautiful pink bear:) You can buy it?

Kays Kids said...

She is just delightful.

Lyn said...

A lovely little cutie in a very nice colour too:o))
Take care and have a good weekend.
Hugs Lyn x

zarina-bears said...

Azalea - fairy bear! I want to take her to his house:) Write me how to pay for Azalea. My mail zamadi@yandex.ru

kola1311 said...

красота!!!!!!!!

Tatkis said...

She is absolutely adorable!

Hugs,
Tatyana

Ann L said...

She is such a sweetie.

Maggie said...

What a sweet, adorable little bear!

Marijke van Ooijen said...

Hay meis,

Ben in de gloria want ik vind het super dat je naar de beurs in Rotterdam komt.
Ik sta er dit jaar voor de eerste keer sinds 7 jaar niet..maar ik kom dit jaar wel als bezoeker.
En natuurlijk kom ik een bezoekje aan jouw berenkraampje brengen...geweldig je eens in het echie te gaan zien.

Ook heb ik nog een supergoede tip om je berenstoffen een heel mooi kleurtje te geven...als ik tijd heb zal ik je even bellen en dan vertel ik je het geheim hihi..

Wil je alle liefs en goeds wensen,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com